Ik was bij de opnames en ik moet zeggen dat alles daar echt anders klinkt dan op tv! Veel valse noten heb ik daar niet kunnen ontdekken, maar ik vond Roman en Merijn echt niet de slechtste! Ik wist eik zo goed als zeker dat Anno zou moeten vertrekken, want zijn stem is echt duidelijk slechter dan die van de anderen. Vond 't echt heel zielig voor Roman en Merijn.
Ik gok dat Mark als laatste gaat afvallen. Vond'm niet echt overtuigend om eerlijk te zijn (maar misschien had'ie wel de yummie-factor...wie zal het zeggen...)
Tja, gisteren werd mij duidelijk dat Mark die jammie-factor idd als geen ander bezit. In 't echt is hij nog veel leuker dan hij op tv overkomt. En dat hij dan niet echt overtuigend zingt, ach dat nemen we dan maar voor lief.
Hehe, het lijkt wel alsof die Beau er elke aflevering meer tijd voor gaat nemen
Ja 't duurde echt lang dit keer! Was ook heel pijnlijk toen Merijn 't al wist en begon te huilen en nog zo midden in beeld op die kruk moest plaats nemen. Roman begon trouwens ook hard te huilen onder zijn filmpje, waarna zijn hele familie ook in tranen uitbarste. Was echt heel aandoenlijk om te zien.
Ik vond Nils trouwens de beste gisteren. Die heeft echt 'n hele mooie en prettige stem om naar te luisteren.